Google

Accounting - Journalism - Logistics - Research Development - Secretarial - Education - Manufacturing - Sales - Advertising - Energy - Marketing PR - Safety Control - Architectural - Engineering - Communications - Social Services - Automotive - Food Beverage - Medical Services - Fresh Graduate - Banking - General Management - Merchandising - Telecommunications - Building Construction - Health Beauty Care - Mining - Top Executives - Business Development - Hospitality - Printing Publishing - Tourism - Secretary - HR - Procurement - Trading - Counseling - Information Technology - Property - Transportation - Design - Insurance - Quality Assurance

Tuesday, March 20, 2007

VARIOUS POSITION AT PT.BANK AKITA

ACCOUNT OFFICER - JAKARTA

Qualification:
- min S1 accounting (management)
- male/female
- min 2 yearsexperience in marketing (funding/lending)

APPRAISAL OFFICER

Qualification:
- min S1
- age min 25 years
- min 1 year experience in Appraisal
- live in Jabotabek
- have vehicles or car

send application, photo, CV to:
Divisi SDM
PT. BANK AKITA
Jl. Samanhudi No.17-19
Jakarta 10710

No comments: